ترسیم جزئیات اجرایی فونداسیون از خروجی های Safe 8

در ویرایش 5.8 نرم افزار ECD ترسیم جزئیات اجرایی پی ساختمان از خروجی های نرم افزار Safe 8امکان پذیر میباشد. با تغییر جدید ، نرم افزار ECD از تمامی ورژن های SAFE  در ترسیم فونداسیون پشتیبانی میکند.

جهت ترسیم جزئیات پی ساختمان از Safe 8  ابتدا لازم است پس از تحلیل و طراحی فونداسیون با نرم افزار Safe از منوی File  و گزینه Export و Access Database File فایل ورودی مورد نیاز به نرم افزار ECD  جهت ترسیم فونداسیون را ایجاد نمایید.

safe 8

سپس در نرم افزار ای سی دی از نوار ابزار کناری به قسمت “ترسیم فونداسیون” رفته و نسخه Safe جهت ترسیم را بر روی Safe8 قرار داده و بر روی دکمه “انتخاب فایل های …” کلیک کنید. در پنجره باز شده فایل اکسس ایجاد شده و همچنین فایل مدا فونداسیون با پسوند f2k  که در مسیر فایل مدل پروژه بصورت خودکار توسط Safe  ایجاد میشود را انتخاب کنید.

safe 8 - ecd

 

پس تنظیم پارامترهای مورد نظر با کلیک بر روی Ok ترسیم فونداسیون به همراه مقطع پی و میلگرد های تقویتی توسط نرم افزار ای سی دی صورت میگیرد.

ترسیم جزئیات اجرایی فونداسیون از خروجی های Safe 2014

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جعفر
جعفر
5 سال قبل

سلام . وقت بخیر و خسته نباشید عزیزان . لینکهای دانلود گویا غیر فعال هستند و یا شاید خراب میباشند . اگر اصلتاح بفرمایید که ممنون میشم ازتون بینهایت . متشکرم